Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.01.2021. 08:28
(poništenje aukcije) Nabavka laboratorijskog potrošnog materijala i hemikalija, lotovi: 1, 2, 5, 7, 10, 13 i 14
JU INSTITUT ZA ZDRAVLJE I SIGURNOST HRANE ZENICA
Broj:02-295/21
Zenica, 18.01.2021.godine
Na osnovu člana 69. stav 2. tačka a), člana 70. stav 1, 4. i 6. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl. glasnik BiH", broj 39/14), direktor JU Institut za zdravlje i sigurnost hrane Zenica, donosi
ODLUKU o poništenju postupka javne nabavke
Član 1.
Poništava se postupak javne nabavke roba- roba - Nabavka laboratorijskog potrošnog materijala i hemikalija i to sljedeći lotovi:
LOT 1.- POTROŠNI STAKLENI MATERIJAL
LOT 2. - POTROŠNI MATERIJAL OD METALA
LOT 5.- POTROŠNI MATERIJAL ZA POSEBNE NAMJENE
LOT 7.- POTROŠNI PAPIR
LOT 10. - REFERENTNI MATERIJALI
LOT 13.- SPECIFIČNE PODLOGE
LOT 14. - POTROŠNI MATERIJAL ZA MJERENJE KONCENTRACIJE POLENA
u skladu sa članom 69. stav 2. tačka a), odnosno iz razloga što nije dostavljena ni jedna ponuda u određenom krajnjem roku.
Član 2.
Ova odluka objavit će se na web-stranici ugovornog organa (www.inz.ba), u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02-4081/20 od 28.12.2020. godine. Postupak nabavke je proveden otvorenim postupkom za koji je objavljeno obavještenje o nabavci na Portalu javnih nabavki broj: 7126-1-1-284-3-44/20 dana 29.10.2020. godine. Postupak nabavke provela je Komisija za javne nabavke imenovana Rješenjem broj: 02-4082/20 od 28.12.2020. godine, te Rješenjem o izmjeni članova Komisije za nabavke broj 02-242/21 od 15.01.2021. godine.
Postupak je uredno proveden i objavljen na portalu javnih nabavki. Do roka predviđenog za dostavu ponuda, Komisija je konstatovala da nije pristigla nijedna ponuda na adresu ugovornog organa. Nakon otvaranja ponuda, Komisijaje konstatovala daje 14.01.2021. godine u 12,20 h, za lot 1,2,5,7 i 10 pristigla neblagovremena ponuda ponuđača KEFO d.o.o. Istočno Sarajevo koja je vraćena ponuđaču neotpakovana.
Cijeneći gore navedeno odlučeno je kao u dispozitivu.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove odluke nije dozvoljena žalba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
MN COMPANY d.o.o. BRČKO DISTRIKT - Banjalučka bb 76000 Brčko
-
PETROL BH OIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul.Džemala Bijedića br. 202 71210 Ilidža
-
INDEX d.o.o. Gračanica - Branilaca Kule Grada bb 75320 Gračanica
-
Metal-as d.o.o. Visoko - Ulica Kakanjska broj 4 71300 Visoko
-
Agronomski institut Sveučilišta u Mostaru - Biskupa Čule 10 88000 Mostar
-
Kilfrost Ltd - 4th Floor, Time Central 32 Gallowgate NE1 4SN Newcastle Upon Tyne
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
PARKA DISTRIBUCIJA d.o.o. Zagreb - Vodovodna 20A 10000 Zagreb